Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



PracticeS Make Perfect , Kata Orang.
Wednesday, December 7, 2011 | 6:28 AM | 0 comments


Nak tahu tak , hari tu aku belajar masak. Unfortunately , masakan tu hangus ! Memang lah first time. Masak sorang sorang pulak tu. Mak pulak cakap je ingredients , pastu terus pergi kerja. Uwaaaaa , rasa nak nangis je time tu. Hahah tidak lah sampai begitu. Sebenarnya exciting gituuh. Weet weet. Dah geli aku. Aku punya la excited tengok makanan tu masak , dan sudah semestinya aku pikir senang simple mimple je ni. Petik jari je. Tiba time aku terbalikkan benda alah tu , aku nampak hitam legam. Hahahaha okay jangan gelak ! Aku serius ni. Pastu aku pon ambik lah pisau , potong tempat yang teruk sangat. Tapi aku tak rasalah makanan tu , belum lapar lagi. Kononnya.


Bila dah petang , aku ambik lah nasi tambah masterpiece aku tu. Bak kata Halim , masterpiece ya ? Kejadahh. Aku pun makan lah , dengan harapan sedap ni. Nak tau apa jadi ? Aku rasa hangusssss ja ! Walaupun ada kaler lagi , aku pun ambik pisau , potong bahagian hangus. Semuanya aku potong ! Siankan aku , kerja senang jadi susah. Walaupun tak menjadi , tapi aku cuba. Kata nak masak untuk hubby ? Ah sudah , menyampah pulak aku baca. Tapi takpe , kata orang practiceS make perfect. Kata orang.


Inilah apa yang aku harapkan ,


 Tapi ini yang jadi !!!!! Okay takpe , gelaklah gelak.


*Gambar tiada kena mengena. Terimakaseh google. Banyak makanan hangus aku jumpa. Memberi semangat sungguh =.=


Old things | New things