Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



Hikayat 22 Disember
Monday, December 19, 2011 | 7:35 AM | 8 comments


Baru lepas tengok movie misteri jalan lama. Malas nak komen , kalian cari jelah kat youtube tengok sendiri. Karang aku komen lebih-lebih habis blog aku jam traffic. Haha okay ni dah mula dah start perasan. Aku nak ucap terima kasih kepada followers aku yang telah aku follow balik semua. Tapi kalau ada yang miss , maafkan aku. Biasalah blog baru mula , follow me follow back itu perkara biasa. Tak payah nak berlagak cool , aiceh !



 Eh aku dengar cerita Khamis ni ada cerita gempak ? Takdelah gempak sangat. Result PMR keluar tu pun nak heboh ? *okay aku berlakon. Tadi aku pujuk-pujuk mak aku suruh tak payah pergi sekolah hari Khamis sebab aku malu doe. Eh siapa yang taktahu malu kalau tak dapat straight A ? Dengan family memang dah sah aku tak boleh lari. Tapi dengan kawan boleh laaa mak .. boleh laa .. Okay tak menjadi , mak aku kata nanti kena ambik jugak. Okay mak , I ikut cakap mak. Saya nak jadi anak solehah , kuikuikui =)


Sekarang dunia dah hebat. Malaysia boleh la katakan ? Nak tahu result semua boleh sms je. Tak payah susah nak berdebar dan menangis lagi. Ciss teringat kenangan masa ambik result UPSR. Hohoho itu tak payah cerita. Semua gembeng habis. Duh ! Eh doakan aku tau 9A. Kot kot doa awak makbul , alhamdulillah :)


Keputusan Ujian Penilaian Menengah Rendah (PMR) boleh disemak melalui mySMS 15888 bermula jam 10 pagi, 22 Disember 2011 sehingga jam 12 malam, 28 Disember 2011.

format penghantaran , taipkan :

PMR [no IC] [angka giliran] 
SMS ke 15888


Lepas ni rutin aku akan kembali seperti ini , tapi takdelah internet lagi sebab aku duduk asrama. Huwaaaa T_T

 Lepas ni aku akan dapat homework semula , bangun awal , tak mahu ! tak mahu ! tak mahu !


 *psst psst. Awak awak , saya ambik SMS benda alah tu di blog Liyana Norsalihin ! Sumpah cute habis belog dia. Awesome , menawan , memikat. Cuma satu , gunakan kata-kata yang sopan kerana beliau ni agak sentap habis orangnya. Huhu ~


 SAYA DOAKAN SITI KHADIJAH BINTI ISMAIL MENDAPAT 9A DALAM PMR , AMIIINNN !


Old things | New things