Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



Muka Biru
Wednesday, December 7, 2011 | 12:51 AM | 1 comments



Haaa , macam mana ? Okay tak skin baru ni. Seriously , dari malam tadi saya cari punya cari skin yang sesuai. Tak jumpa pon. Sob sob. Tapi hari ini , saya malas nak buang masa lagi , so saya pon pilih lah satu. Top ! Saya pilih yang blue blue ni. Eeeeww , hahah. Mula mula nak ambik pink hitam , tapi macam gurly , macam dark sangat. So saya pilih biru cair cair yang menawan. Orang kata biru ni tanda tenang , cool ? Itulah saya , eh yeke. Okay stop. Tak payah lah sampai nak muntahkan ? Backhand karang. Hah ! Lupa mau kasitau , post lama dah buang laa , sedihnya. Kenangan tuuu. Tapi sebab semua post tu tak sesuai lah dengan skin baru ni. Terpaksa , demi menjaga martabat blog. Okay jangan lupa follow ! Nanti Dijah follow balik , InsyaAllah , kalau sempat. Tinggalkan jejak link dekat Stuffs tu. Peace with imaan !


| New things