Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



Ohaiyo !
Wednesday, December 14, 2011 | 8:34 AM | 0 comments



 Hey , your an apple to my pie !


Semenjak dua menjak tiga menjak ni , perasaan ni macam senang sangat nak bertukar. Sedih. Gembira. Rindu. Kenapa ya ? Mungkin sebab result PMR dah nak keluar ? Mungkin. Kadang terpikir , indahnya ukhuwah yang Allah bagi ni. Tapi Rasulullah sendiri bersabda ; tuntutlah ilmu sampai ke negeri China. Kadang rasa mahu tergelak , yelah , bila jumpa masing-masing poyo dan pura-pura cool konon tak rindu. Tapi hati siapa yang tahu ? Rasa nak menjerit biar seisi dunia tahu gembiranya aku jumpaaaa kaaauuu ! Wuwuwuuu ~


Dan mulalah gosip-gosip panas. Cerita sana-sini. Eh tak baik tuduh-tuduh ! Siapa sangka mungkin kami duduk bersama kerana saling memberi tazkirah setelah lama berjauhan ? Huhu ~ Saya tahu awak kat luar sana tu mana main gosip-gosip ni. Bicara awak penuh dengan ilmu kan ? Tabiklah dengan awak. Bukan mudah nak istiqamah ni. Kalau boleh kan .. Awak .. awak bantu saya istiqamah boleh ? Saya ni degil. Konon nak surrounding yang islamik baru nak berubah. Hidayah tu bukan untuk ditunggu , melainkan dicari =( Saya cuba , tapi awak doakan ea ? Terima kasih awak. Uhibbuki fillah :')




Arigato Gozaimas ! Ohaiyo ! Eh ? *maluuu 


F R I E N D S ,

When we share laughter , there's twice the fun. When we share success , we've surpassed what we've done. When we share problems , there's half the pain. When we share tears , a rainbow follows rain. When we share dreams , they become more real. When we share secrets , it's our hearts we reveal.


*Simpan baik-baik tau rahsia saya tu. Kalau awak pindah jangan lupakan saya =)


Old things | New things