Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



Personaliti Anda Melalui Bantal !
Friday, December 23, 2011 | 11:34 AM | 5 comments


Assalamualaikum :) Hari ni rajin pulak eden mengupdate. Kalau tidak bersawang la belog ni. Siapa punya ? Saya ! Apa yang anda baca di bawah ini mungkin hanya berdasarkan experiment-experiment yang telah dilakukan. Jangan percaya sangat kay. Kalau betul , betul lah tu. Kalau salah , salah lah. Saya tak cakap semua ni betul. Nak percaya 100% percent tiada discount pon tak boleh jugak kan. Conclusion , you decide yourself. Allah changes those who change themselves. Petik kata-kata yang cikgu di sekolah selalu cakap :')


Sebelum tu , apakata korang KLIK SINI dulu. Haa kalau awak prihatin , KLIK SINI pulak.


Saya tidur sopan macam ni je awak. Aiseh =..=


# 1. Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni dan manja. Eh ? Saya suka peluk bantal la ! Sekarang baru nak mengaku >.< Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan , muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesulitan orang lain. Apa lagi ? Peluk bantal ramai-ramai lepas ni !


# 2. Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang keyakinan. Herm rasanya saya suka letak bantal banyak-banyak masa tadika dulu. Kehkehkeh. Konon nak cover supaya hantu takleh masuk ! Hahaha tak matang sungguh waktu itu. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri , sebaliknya banyak mendapatkan pandangan orang lain. Masa tadika semua saya tanya mak. Mak ! Boleh ke ni ? Mak ! Boleh ke tu ? Sayaaaang mak :')


# 3. Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis yang mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata. Okay yang ni saya buat masa kat asrama. Tak boleh bawak bantal banyak-banyak , sobsob. Mungkin sebab tu saya tak banyak main di sekolah tapi main je di rumah. Mungkin , siapa tahu ? Memang la , homework belambak tu siapa nak buat.


# 4. Meletakkan Bantal di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat yang kurang baik. Haaa betul betul betul ! Mak saya pon tak kasi. Mereka jarang bergaul dengan orang ramai , malah kaku dalam pergaulan. Hal ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita-cita. Mereka tidak suka berusaha. Esh esh esh *Geleng-geleng.


# 5. Tidur Tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa sifat ego. Lepas ni kalau nak yakin , tidur takyah bantal. Kuikuikui :)


*Haaa macam mana ? Awak yang mana satu ? Saya rasa semua saya pernah buat. So saya ni ada banyak personaliti laa kan ? Okay dah dah ! Jangan menyampah. Kalau dah tidur tu , apa je yang kita ingat. Kuikuikui. Eh awak , kalau nak check awak punya berat badan tu ideal ke tak dengan awak punya tinggi , tengok kat SINI ! Serius saya tak tipu. Kat situ ada tips untuk awak makan apa yang patut dan apa yang tidak. Rugi tak check :)


Old things | New things