Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



Friends Till Jannah , Itu Lebih Bahagia :)
Friday, January 27, 2012 | 9:38 AM | 3 comments


Tension ! Tension ! Tension ! Aku tension ! *Makan coklat mak beli hadiah PMR :')


Beberapa hari je lagi dah nak Isnin. Saya tak sabar , saya juga takut. Saya tak sabar nak jumpa awak. Tapi di sebalik rasa tak sabar , saya tak mampu nak tunggu hari kita bakal terpisah. Terpisah untuk masa hadapan masing-masing. Saya ingat kita boleh jumpa hari-hari , gelak hari-hari. Hari tu awak kata insyaAllah kita dapat KISAS sama-sama kan ? Walaupun tak tercapai , saya tahu itu yang terbaik untuk kita. Saya sentiasa doa. Doa kita sama-sama dapat yang terbaik , sebab Allah lebih tahu apa yang lebih baik untuk kita kan :')


Haritu ada orang cakap saya ni nampak je ganas , tapi hati lembut. Saya tak tahu nak cakap apa , sebab saya rasa saya complicated. Hehe , Nak tahu tak ? Saya nampak awak menangis masa baca Al-Quran. Duh ! Awak buat saya terharu tahu ! Lepastu saya tengok rakan-rakan saya yang lain , yang masih bergelak ketawa , entahlah tiba-tiba saya sedih. Huhu ~ Biarlah rahsia selepas tu saya je yang tahu , kuikuikui :) Tapi saya tak nangis okay. Saya tak suka nangis depan orang. Belakang orang pon mana ada saya nangis. Ceh tipu >.<

Dengan macam-macam perkara jadi hari ni. Huh ! Sedih , geram ! Semuanya campur. Gaduh dengan adik lagi. Haiyya. Pastu layan lagu sedih. Malas nak cerita panjang walaupun dah panjang. Tengok lah video kat bawah ni. Tak tahu nak describe sebab tengah tension ! Okay maafkan saya kerana orang marah sentiasa dihasut syaitan. Okay nak salahkan benda lain pulak. Dah dah ! Dija tension ! Hikhok.




Hey kawan :) Jangan lupakan aku. Ni untuk awak. Tak mampu buat ayat sebab tengah tension ! Okay tak habis habis. Menyampah pulak kalian baca kan =..=



*Tak mampu tersenyum. Tapi terpaksa senyum. Lepas ni tukar lah. Tamau lagi friends forever. Tapi FRIENDS TILL JANNAH ! Okay maaf kepada yang memberi meseg. Terasa malas menyelubungi diri untuk membalas. Thanks friend ! Dan kepada awak kerana sudi mendengar celoteh saya yang sedang tension :')


p/s ; Post ini di-repost. Maaf :P


Old things | New things