Mrs.Complicated ?
Hellow Marshmallow !


Assalamualaikum ! Thanks for visiting. Don't make chaos here ;)

Owner : SiTiKhaDijahBintiIsmaiL
~ Magical Nav ~

Follow me? Stories Mrs.Complicated ? Tagboard


Memories


~ Walkie Talkie ~



KAKAK
Sunday, January 12, 2014 | 2:51 AM | 1 comments


Assalamualaikum.
In The Name Of Allah, The Most Gracious And The Most Merciful.

Lamanya daku tidak mengupdate ini belog. Puhh puhh.
Tiba masanya untuk kembali hidup. Kembali refresh otak semula. Moga dipermudahkan.



Sekarang ni, I'm unofficially 18 sebab birthday belum tiba lagi. Dan cuak kot nak tunggu birthday. Yes, anda betul kerana semuanya berkenaan dengan result SPM. 20 Mac result, 23 Mac birthday. Moga jadi hadiah yang terindah. Ya Allah, permudahkanlah :')


Saya ada seorang kakak. Oh saya ada tiga orang kakak sebenarnya. Tapi yang saya mahu cerita sorang jelah. Kalau tiga orang sampai esok pon tak habis. Huu tipu. Well, kalau nak kata rapat, kami takdelah rapat mana pon. Sebab kami adik beradik mak hantar sekolah asrama. Each of us. Takde satu pon yang tak tinggal asrama tau ! And guess what ? Adik beradik kami tujuh orang tau ! Alhamdulillah rezeki kami sekeluarga murah dengan adik beradik. Tapi bila dah besar ni, tujuh pon rasa macam sikit. Sob sob.


Hikhik , kakak saya yang sorang ni, dulu lain sekarang lain. Sangat sangat lain. Dia dulu sekolah SMKA Maahad Muar juga , macam saya. Dan kalau dengar dia punya cerita, memang gempak habis. Dia ada group kat sana, namanya SHARK. Dan sampai sekarang, kalau tanya cikgu SKMM tuh, memang diorang tahulaah pasal kumpulan uh, legend kot. Tanya pelajar tak payah laa. Diorang taktahu apa apa. Dah nama pon legend, mesti la dah berhabuk. Ops.


Masa dia kat Maahad Muar dulu, saya masih bersekolah rendah. Kakak saya ni dulu pemarah sikit orangnya. Zaman form 1 sampai form 3. Memang kalau dia balik rumah, tak sah kalau tak gaduh. Mesti gaduh kow kowww punya. Haru kan. Tapi Alhamdulillah dia perform masa PMR dan dapat tawaran ke KISAS. Dan mula dari saat itu..... dia berubah...


TO BE CONTINUED..


Old things | New things